PhotobucketPhotobucketPhotobucket

✿ Followers ✿

✿ ATTENTION ✿

Pastikan item yang mahu di order di tempah awal sekurang kurangnya sebulan awal untuk mengelakkan kejadian xcumel berlaku.
Untuk tempahan urgent, saya akan cuba rundingkan samada jadual saya pack atau tidak yup.
Jangan lupa untuk mengisi Order Form!

Disebabkan masalah yang dihadapi, no.tel 0132939597 telah ditamatkan perkhidmatan. Untuk mengelakkan sebarang kesulitan, kamu kamu yang cumel buleh la SMS saya di 0122454321 atau emel. SMS je tau!


Happy Shopping! Thanks!

15 December 2010

- ampon maaf dipinta -

Salam. Hye semua. Sori gile raksasa sebab lama amat teramat super duper bz gilos untuk hapdet blog neh dengan segalak order yang tak sempat nak haplod!

Kepada yang follow, komen, order, tengs sangat3! Tak terhingga! Sangat terharu gile kapak punye! Yang xsempat nak reply pom sori sangat3! Pasneh, saya akan tepek gambar order3 dari yang superb oke? Ekekeke.

notakaki :: Superb = Anda semua la. Takkan saya. Muahah!

1 peminat tegar:

Hamizi Azizan said... ;

xpa xpa saya maafkan.. hahaha

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/aktiviti-tengah-lonely.html