PhotobucketPhotobucketPhotobucket

✿ Followers ✿

✿ ATTENTION ✿

Pastikan item yang mahu di order di tempah awal sekurang kurangnya sebulan awal untuk mengelakkan kejadian xcumel berlaku.
Untuk tempahan urgent, saya akan cuba rundingkan samada jadual saya pack atau tidak yup.
Jangan lupa untuk mengisi Order Form!

Disebabkan masalah yang dihadapi, no.tel 0132939597 telah ditamatkan perkhidmatan. Untuk mengelakkan sebarang kesulitan, kamu kamu yang cumel buleh la SMS saya di 0122454321 atau emel. SMS je tau!


Happy Shopping! Thanks!

23 May 2011

- Bunga Penanggah + Purse Mas Kahwin -

Salam Semua!
Ini lagi entry da berhabuk!
Da bertahun kawen, baru nak post kat kat sini.


Ini adalah duit. 
Nak watpe dengan duit neh?
Aha, Scroll down!



Ini bunga.
Nak watpe bunga neh?
Scroll down lagik!



Ini duit dan bunga.
Apekebendanya?
Scroll down lagik!



Aha!
Inilah dia!
Bunga Penanggah!
Ditempah oleh Are-Gya sempena Majlis Perkahwinan beliau pada taon lepas.
:P

* ini bukan pengantin, ini tuan tanah kedaong! *


Eh ada lagik!
Purse Mas Kahwin!



Ini isi kandungannya.
Gambar pre-wedding pengantin + poket isi gelang + kocek duit mas kahwin!



Nampak tak atas meja tuh?
Nampak tak nampak tak?



Pengantin terlalu teruja dengan kek beliau!



Baru la ni nak publish na.
Dasat sungguh na?

Thanks a lot Are-Gya!

1 peminat tegar:

Noorul0206 said... ;

cantik n sweet la idea ni..time majlis saya dulu, felt lum popular n tak kenal pun..saya buat sendiri gak bunga penanggah tu tapi guna reben je....
http://jentayubiru82.blogspot.com/2011/02/cenderahati-untuk-ahli-kendarat.html